Driving A Car Made Of Ice

11 јун 2020
8 982 734 Приказа

Links To Sources:
Ice: rsworld.info/face/video/Y6SoisyIlpqMoNA.html
Waves: rsworld.info/face/video/nJJglsqll5KEntw.html
Algae: rsworld.info/face/video/lHGElqyWsIawrKY.html
Line Flip: instagram.com/p/CBQg21sIFpf/
Cliff Jump: instagram.com/jpeters.p/
Golf: rsworld.info/face/video/n252qZ6W2pGgqMg.html
Police: rsworld.info/face/video/iISBo85o3WZuprY.html
Lizard: instagram.com/p/B9wqNWShe4h/?igshid=p5rq0m45d7lo
Dog & Cat: rsworld.info/face/video/fo6nlLZ8r6B5aL4.html
Salt Flats: www.tiktok.com/@shirley.films/video/6827109329565437190

Wheelchair: instagram.com/p/CA0cMD5H8du/

Jacob Bean www.tiktok.com/@madlyexplore

Songs:
In Time (Instrumental) by Dylan Emmet soundcloud.com/dylanemmet
Creative Commons - Attribution 3.0 Unported - CC BY 3.0
Free Download / Stream: bit.ly/in-time-instrumental
Music promoted by Audio Library rsworld.info/face/video/cbOMoruisXyXZ7Y.html
Memories by MusicbyAden soundcloud.com/musicbyaden
Creative Commons - Attribution-ShareAlike 3.0 Unported - CC BY-SA 3.0
Free Download / Stream: bit.ly/musicbyaden-memories
Music promoted by Audio Library rsworld.info/face/video/ZJ-LZLudvJdjnbo.html
Bisiesto by Hiracutch soundcloud.com/hiracutch
Creative Commons - Attribution 3.0 Unported - CC BY 3.0
Free Download / Stream: bit.ly/bisiesto-hiracutch
Music promoted by Audio Library rsworld.info/face/video/Y4WZarGlzKd_a9Q.html
Track: Midnight Sun - Broke In Summer [Audio Library Release]
Music provided by Audio Library Plus
Watch: rsworld.info/face/video/em6MatGerX2VpMw.html
Free Download / Stream: alplus.io/midnight-sun
This Feeling - Atch soundcloud.com/atch-music
Creative Commons - Attribution 3.0 Unported - CC BY 3.0
Free Download / Stream: bit.ly/atch-this-feeling
Music promoted by Audio Library rsworld.info/face/video/ZpxghM-FuX-Le6o.html
►►►Follow me!
Instagram: instagram.com/dailydoseofinternet/
Twitter: twitter.com/ddofinternet
►►► My Store: crispytees.com/collections/daily-dose-of-internet
Patreon: www.patreon.com/DailyDoseOfInternet
If YOU film a video and think it is good enough to be featured on Daily Dose Of Internet, you can submit videos to me using the link below, and you will get paid.
Only send in videos that you personally filmed.
www.thedailydoseofinternet.com/

Коментара
  • The bear didn’t get scared, he just thought that they were a bunch of weirdos and headed out

    Mystical BubbleMystical BubbleПре 4 месеца
    • Lol

      Enzo M DEnzo M DПре 5 дана
    • Wtf

      TalwiderTalwiderПре 15 дана
    • I'd do the same.

      NewsPaperBinNewsPaperBinПре 18 дана
    • He speaks the language of the bears

      xxnahexxxxnahexxПре 20 дана
    • Mystical Bubble lol

      D JackD JackПре месец
  • I see every body putting irk and getting a thousand likes so irk

    Jett DodginJett DodginПре 34 минута
  • 2:20 sir, physics are SHATTERED

    YepskepYepskepПре 5 сати
  • Whoa :O

    Tokyo SamaTokyo SamaПре 14 сати
  • We need to get this man a diamond play butto

    trevor crisologotrevor crisologoПре 20 сати
  • Summer:Im Gonna End This Mens Whole Life...

    Bar ToBar ToПре дан
  • Screaming to ward off bear... huh... that's a good deterrent. 😎

    Jehoiakim Eli DoronilaJehoiakim Eli DoronilaПре дан
  • Algae is corona virus

    Pengus Wobblous Slide-belliousPengus Wobblous Slide-belliousПре 2 дана
  • Hey Booboo, let's go steal some pic- WAAAAH OOOOH

    Pengus Wobblous Slide-belliousPengus Wobblous Slide-belliousПре 2 дана
  • That car was so cool

    FannerBannerFannerBannerПре 2 дана
  • Wow That car was so cool

    GameBlockGameBlockПре 2 дана
  • In America ice freezes onto car. In mother Russia the car is ice.

    N KN KПре 2 дана
  • That's a cool car.

    Rabbit loveRabbit loveПре 2 дана
  • and plus you dont need a boat to skid to ice just use this thing

    RonBenedict CastilloRonBenedict CastilloПре 2 дана
  • meanwhile in russia

    RonBenedict CastilloRonBenedict CastilloПре 2 дана
  • You ought to show some footage from Journey To The Microcosmos. They have incredible footage of microorganisms!

    Jackie JohnsonJackie JohnsonПре 3 дана
  • Awwww dog and cat friends

    Uxhdhdhd HsushUxhdhdhd HsushПре 3 дана
  • The only good thing about having dementia is that I can rewatch videos and each time is like I’m seeing it for the first time. It’s a shame that I can’t give a 2ɴᴅ and 3ʀᴅ thumbs up.

    Tina FlintstoneTina FlintstoneПре 3 дана
  • 2:04 when breaking one set of libs isn't enough.

    Aditya ShenoyAditya ShenoyПре 3 дана
  • that is cool the ice car😁😀

    SunshineSunshineПре 3 дана
  • Dang poor bear he just wanted a ride

    wanderlust_felinewanderlust_felineПре 3 дана
  • My whip got that ice ice drip drip

    K_KutterK_KutterПре 4 дана
  • only in russia

    BlevbyBlevbyПре 4 дана
  • If this is a ‘daily dose’ of Internet I am surmised I haven’t overdosed

    John ReichardJohn ReichardПре 4 дана
  • *I think she only wanted me for my car, girls are always so cold hearted..*

    Lil_LyriXLil_LyriXПре 5 дана
  • you know you're a true russian when you build a mercedes g wagon out of ice

    Mason RitterMason RitterПре 6 дана
  • Who else is binge watching this guys cintent?

    Charlie ChewCharlie ChewПре 6 дана
  • doctor: he will never skate again. patient: 1:53

    blocked juserblocked juserПре 6 дана
  • Steada minecraft, icecraft

    EmessEmessПре 7 дана
  • 2:16 That is Iceland :) makes u look like Jesus tho lol

    Ze gamer BoisZe gamer BoisПре 7 дана
  • I have a bearded dragon and I wish I had more

    Christopher EastmanChristopher EastmanПре 7 дана
  • Guess that's one way to keep an engine cool

    Kristen SkousenKristen SkousenПре 7 дана
  • The longboarder probably broke his legs because of longboarding...what a legend.

    TEFLON DA DONTEFLON DA DONПре 7 дана
  • 0:52 the tail started moving when he came 🥺

    Zero TwoZero TwoПре 9 дана
  • 0:53 when you don't know the true meaning of friends Dog and Cat: Uh r u sure?

    Madan MatchaMadan MatchaПре 10 дана
  • Fools: The most holy, perfect channel doesn't exi- *Daily Does Of Internet*

    Lucas LensinkLucas LensinkПре 10 дана
  • Un Poco De Todo? Updt

    valenweYe 86valenweYe 86Пре 11 дана
  • How to brake with the wheelchairlongboardthing?

    Diago Le BenDiago Le BenПре 11 дана
  • Ok ngl that car is very *c o o l*

    TomatoTomatoПре 11 дана
  • 1:50 1 Rock & it's over for that guy

    Ebay SupportEbay SupportПре 12 дана
  • To the guy skating while on a wheelchair, hhmn.

    Miss RuthyMiss RuthyПре 12 дана
  • lets just apreceate the fact that he has never made a click bait video

    Jim JimenezJim JimenezПре 13 дана
  • How could he stop his wheelchair ride

    Al-Ameen Al-AmeenAl-Ameen Al-AmeenПре 13 дана
  • Wtf wtf wtf wit wtf wtf wtf wtf wtf wtf wtf wtf wtf

    TalwiderTalwiderПре 15 дана
  • "Allow me to Help get out of the door" Bear: Hmm? Family: Ahhh screaming in horror.

    Bloxing AustinBloxing AustinПре 15 дана
  • Just wait till summer

    Brian PadmoreBrian PadmoreПре 15 дана
  • Dog like high fashion

    Hype SuperHype SuperПре 15 дана
  • Elsa: 0:15

    Grace MehanyGrace MehanyПре 15 дана
  • omg

    ScooterBloxScooterBloxПре 16 дана
  • Everybody gangsta until your car starts melting

    The GhostThe GhostПре 17 дана
  • But how does he stops the longboard?

    Yolanda G Romero MunizYolanda G Romero MunizПре 17 дана
  • 1:50 we need to see how he stops...

    brian rbrian rПре 17 дана
  • You know technically the car is that made out of ice i since it has a engine made out of metal. So this is false advertisement

    ronnie pickettronnie pickettПре 17 дана
  • How will that wheelchair stop 😂

    Nilotpal TalukdarNilotpal TalukdarПре 18 дана
  • Anyone can walk on water. ANYONE. Find a frozen body of water and walk on it. It is made of ice. Ice is water, no?

    Rexus RobloxRexus RobloxПре 18 дана
  • Person in wheelchair: there's a reason why you're in a wheel chair the in first place!

    Jieming OuJieming OuПре 18 дана
  • the car with ice is nothing Canada does it every day.

    Ricardo BravoRicardo BravoПре 18 дана
  • What happens when the wheelchair long boarder wants to brake..

    NarfNarfПре 19 дана
  • Would've been the best plot twist if the bear would have turned around to run at them. Maybe I watched HP and the prisoner of azkaban too many times...

    Nina 1995Nina 1995Пре 19 дана
  • гараж 54

    кирилл 2009кирилл 2009Пре 19 дана
  • All fun and games until your car melts on the high way

    base2stylebase2styleПре 20 дана
  • instead of suv it is ice uv

    Gold SharkersGold SharkersПре 22 дана
  • That one guy screaming at the bear took it too far, I thought it was a tornado warning after a while

    Aviation &IFAviation &IFПре 23 дана
  • wow

    Kaden PourafzalKaden PourafzalПре 24 дана
  • Anyone else wonder how did the skater guy stopped? No? Just me? Okay

    Maze PorquisMaze PorquisПре 25 дана
  • Pubg glacier skin added for a suv

    Mcvil FernandesMcvil FernandesПре 26 дана
  • Another at in Russia.

    Robert Lewis 2024Robert Lewis 2024Пре 28 дана
  • 00:37 Bear: woah dude chill! I was just asking for directions

    Σεργε PΣεργε PПре месец
  • Rgb car game i'll take your entire stock

    Mami HlaniMami HlaniПре месец
  • Now this is when flex glue clear comes in handy

    Bluegamer YTBluegamer YTПре месец
  • Omg the building is SMTOWN, 👀👀

    Izzy RIzzy RПре месец
  • 1:22 *Just Killed Me*

    PainPainПре месец
  • great ICE.U.V 😂🤣

    syphix youtubesyphix youtubeПре месец
  • Everyone take notes ok? Good RSworldrs don’t have to click bait🤗 Appreciate it❤️

    Alisia JoyAlisia JoyПре месец
  • Stealth level: 1,000,000,000

    Th310thSheepTh310thSheepПре месец
  • I saw title and thumbnail and i thought “clickbait” i looked down to see daily dose of internet and hanged my mind

    The gaming ChickenThe gaming ChickenПре месец
  • I wonder how he would stop tho...0_0 - 2:00 well that would be scary...

    AnirudhAnirudhПре месец
  • Thats why the wave screen thingy is familliar.... BECAUSE IT IS SM TOWN! It is located in South Korea....

    Marianne Benice dela PazMarianne Benice dela PazПре месец
  • MY EARS I had the volume all the way up on the bear one owwwww

    Night FoxNight FoxПре месец
  • kid: turn on the heat Dad: sorry can't do that

    Aggro KingAggro KingПре месец
  • Gave the video a like for the Giant screen water ♥

    The JudgeThe JudgeПре месец
  • 1:00 cute

    Chad JoraeChad JoraeПре месец
  • They will need a new car for summer

    Eeli S.Eeli S.Пре месец
  • That's golf's aimbot.

    WyllEWyllEПре месец
  • Well.. The reason he sit on that wheelchair couldnt stop him from what he loves

    WyllEWyllEПре месец
  • The Police man is kinda cute..

    WyllEWyllEПре месец
  • Summer belike: "Honneeeeyy.. (whatt??) Where's my super car?"

    WyllEWyllEПре месец
  • I'm surprised the heat of the internal combustion engine didn't melt away the hood of the SUV.

    Nathan PetersonNathan PetersonПре месец
  • It

    colton roscocolton roscoПре месец
  • Ice mobile

    Monstar SMonstar SПре месец
  • Car: *is made of ice Driver:turns heater on Car:

    Mike_Vahe MoubayedMike_Vahe MoubayedПре месец
  • The ice car looks chill to drive

    Juan FlowersJuan FlowersПре месец
  • The bear though the car is screaming 😂

    Oliver brandoOliver brandoПре месец
  • that dog and cat thing was so adorable

    Lil guy Jr Jr the 3rdLil guy Jr Jr the 3rdПре месец
  • To who ever is reading this give virtual hugs to anyone that needs it

    Needifi FnNeedifi FnПре месец
  • 😳

    Yanni GamingYanni GamingПре месец
  • Why was the cat 🐈 putting the butt on the dogs butt

    Amna AminAmna AminПре месец
  • Poor bear

    TrashBiN BunTrashBiN BunПре месец
  • is a Car ice no way! Cool!🤩

    Dragon Cat ProDragon Cat ProПре месец
  • Is that a g wagon chassis on the ice car? Commenter under me is a ricer V

    Epicycle Club- PresidentEpicycle Club- PresidentПре месец
RSworld